Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
 

mgr Anna Matwiejczyk

   

 Obszar zainteresowań naukowych

 

Branding, place branding, marketing, advertising.

  

 Najważniejsze publikacje 

   

  1. Matwiejczyk Anna. 2022. „Polish Functional Urban Areas: fundamental barriers to place branding”. Place Brand Public Dipl DOI: 10.1057/s41254-022-00268-0.
  2. Glińska Ewa, Matwiejczyk Anna, Barkun Yauheniya. „Tourism as an Aspect of City Branding in Functional Urban Areas”. WSEAS Transactions on Business and Economics, 18: 301–12. DOI: 10.37394/23207.2021.18.31.
  3. Matwiejczyk Anna, Glińska Ewa, Barkun Yauheniya. „Marketing and branding-oriented goals for the development of Functional Urban Areas: evidence from Poland”. Engineering Management in Production and Services, 12 (3): 57–73. DOI: 10.2478/emj-2020-0019.
  4. Matwiejczyk Anna. 2020. „Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa”. Akademia Zarządzania, 4 (2): 170–86.

  

Podstawowe informacje

Imię i nazwisko

Anna Matwiejczyk

Tytuł naukowy

mgr

Stanowisko

Asystent

Katedra

Katedra Marketingu i Turystyki

Kontakt

Pokój

103 KS

Telefon

85 746 98 66

E-mail

anna.matwiejczyk@pb.edu.pl