![](/media/166adaff-5ead-44ca-907a-23a34f17b6af/W5vFtg/Strona%20główna/Aktualności/Seminarium_20171122.jpg)
Seminarium naukowe z udziałem gości zagranicznych w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości
22 listopada br. pracownicy Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości spotkali się na seminarium naukowym, które zostało zorganizowane z udziałem gości zagranicznych: profesor wizytującej na Wydziale Inżynierii Zarządzania Gianity Bleoju (reprezentującej Faculty of Economics and Business Administration Uniwersytetu w Galați, Rumunia), a także Mariny Wikman (wykładowcy z Faculty of Logistics and Maritime Technology na Satakunta University of Applied Sciences w Rauma, Finlandia), przebywającej na naszej uczelni w ramach programu Erasmus+ .
Seminarium zostało poświęcone dyskusji nad rezultatami prac badawczych zaprezentowanymi przez dr. hab. inż. Dariusza Siemieniako w referacie pt. ‘Benefiting from Relationship with Powerful Customers’. Dyskusję poprowadził Kierownik Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości, prof. Tadeusz Popławski.
Dr hab. inż. Dariusz Siemieniako wykorzystał w zaprezentowanym referacie m.in. artykuł pt. Improving power position with regard to non-mediated power sources – The supplier’s perspective, który ukazał się w czasopiśmie Industrial Marketing Management (https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2017.08.013).